7 November 2012.. JITRA

hehe..lame ta update . bz kan biase la student :P.hee.  ermm nak cerite.hari tuh teman awin g jitra then da alang-alang uh aku jumpe laa sepupu aku n anak buah aku at sane. Bile sampai sane aku terase cam something lain je.hehe.Upe2nye aku lupe aku ade kenal gn membe sepupu aku nih 'Amirul'.  so aku panggil dy mirul je k. First time jumpe dy huishh jgn nak kate la berdebar hati aku kan.Btw aku hepy gile dapat jumpe dy. Hati pun macam dah terikat je kan :D. Lame kot aku kawan gn dy.Nak masuk 2 tahun setengah jugak la kan. Then aku g la jalan-jalan gn awin. adiy n pkok. Pusing2jitra sampai la nak ke Alor Setar tibe2 mirol hantar mesej kat adiy kate nak posing2 sat gan yana.hahaha. Gelak je aku.Haa ape lagi pecut adiy bawak aku balik rumah sewa die semate-mate nak bagi mirul jumpe gan aku sebelum mirul nak balik Alor Setar :D. Aku pun layan lah mirul posing sume ade gak la dalam 3 pic aku snap gan die kan.  Kenangan kot :D.

with sepupu Azizul Hadi Ahmad

with him Muhd Amirul

haha. ade lagi pic dgn die. Takyah la masuk bebanyak kan. Cukup la nih sekadar tatapan korang siapa die n siape die dalam hidup aku n hati aku sekarang ^_^. Die poli MAS . Jitra. Jurusan stil Meky Am lagi. Hee. Aku harap dapat jumpe my man nih lagi :D
'Tuan, jagakan dia untukku
jagakan dia agar
airmatanya tidak lagi jatuh
jagakan dia agar cintanya selalu penuh
untaikan senyuman di bibirnya
terangkan cahaya matanya
hangatkan hari-harinya agar selalu ceria
sinari malamnya gar tidurnya lena
beri dia mimpi-mimpi indah
aku mohon..
Tuhan, jagakan dia untukku..'

me ^_^

nota mata : Jadilah Teman dalam hidup aku untuk selamenye :). Amin harap ade peluang kedua utk berjumpa lagi ^_^

1 comment:

  1. teruskan menulis blog...
    jangan berputus asa...
    salam kenal dari saljuhumairah

    ReplyDelete