Memasak with housemate..

Salam. Nak cerite yg aku teringin sgt nak makan ikan masak stim gn sayur kailan. Padehal aku baru je sampai penang dari kl. Aku rindu mama aku sebenarnye, tak sempat nak suh die masak. jadi aku suh awin masak.hee. Pagi uh aku bangun awal n g pasar at depan umah dgn awin. Beli lah ape yg patut kan untuk masak semua uh ^_^. yg si awin g beli lala, tetibe pulekan dy teringin nak makan. hehe. Agak byk jugak lauk kami untuk tgah hari nih kan. Thean bile kami semua nak makan, dtg pule liza dgn emah. beruntung dwg dapat rezeki lagikan. Dah beli makanan at kedai abah kiteorg ajak pule dtg rumah makan sesame. So dapat lah depa merase masakan awin ^^,. hehehe. 


 sayur kailan, siakap stim, ikan masin, lala masak sambal ^^,
nih lauk-lauk yg aku makan untuk tgah hary.
banyak kan ? :P

nota mata : Belajar masak senang utk awk nanty ^_^







No comments:

Post a Comment