Santai bersama sepupu tersayang..

Rindu giler nak lepak lagi sekali dgn sepupu-sepupu aku nih. Kami memg rapat. Tapi ade lg sorang sepupu kami. tak dapat nak lepak sekali sebab rumah dy jao kan. kebetulan pulak aku balik ipoh sebab wedding kakak sepupu aku. Jadi dah dekat aku pun hang out lah dgn dorang kan ^^,. Heaven giler time nih. macam2 kami cerite. Yela lame tak jumpekan. Satu hal lagi jao nak jumpe. Bile jumpe semua cerite nak di kaborkan bak kate org perak. hehe. nasib baik abah bagi aku ingat abah tak bagi nak keluar. hehe. Abah siap cakap lagi keluar lah adik beradik sendirikan bukan orang lain pun. hehe. Berbunga-bunga hati aku nih. Aku dgn adiy dah macam kapel dah bile kiteorang hantar sepupu aku lg sorang uh balik matrix gopeng. Berjalan-jalan kami berdue.hehe. Die hantar aku samapi rumah ayah der kami jugak. nak tunggu abah amik lambat. hehe. Nasib baik abah sporting kan ^_^.


Nurul Zafirah Zulkiply Nor Liyana Zulkifli Azizul Hadi Ahmad


 Kami anak dara sunti hee. yang selendang merah uh sepupu aku nye kawan 

ok nama ayah sepupu aku uh same dgn nama abah aku kan tapi lain ayah ok ^^,. hee. Same tak muke kami ? :P same kan. Yela dah nama adik beradik kan memag lah sama. choiiii :P. hahaha. Aku harap kite semua dapat lagi lepak cam gini tapi husna kene adelah lau tak tacink lagi lah minah uh :P.hehe


nota mata : Yana bahagie bile ade dgn kamu ^_^. walaupun jauh tapi hati masih dekat  


No comments:

Post a Comment