Tabahkan hati ku.. Ya Allah..

Di saat begini lah Allah nak uji aku. Aku tak kuat sebenarnye. Dah lame aku tak nangis & dah lame aku cube kuatkan hati aku dan cube terime semua nih dgn redha.  Aku beruseha tapi dalam aku berusahe, Allah beri ujian yang aku ta mampu untuk terime :(. Air mate aku jatuh bukan sebab seseorang tapi sebab hati aku terlalu sakit dan dah lame aku pendam persaan marah, benci, kecewe. Kenape sume nih berlaku at aku :(. Sekarang puas hati kau betine dah sakitkan hati aku dah puas sekarang ape kau nak dapat ???? puas ker bangkai ??? ahh memang setan tahu perangai kau jantan gn betine uh. Haa elok2 due2 uh. Ahh makin aku fikir makin benci aku kat kau !!!!


nota mata : sy nak awk sekarang :( awk je yg selalu bg sy tersenyum & buat sy tertawe. thanx. hope selamenye ^_^

No comments:

Post a Comment