Kenduri Kahwin..

Hm hm ^^,. hehe. Lepas je paper business ethic esok nye aku g wedding kawan iela(roommate) at Bertam. tak jaoh mane pun. hehe. wedding die biase-biase je takdela meriah sgt. Cume panggil org yg terdekat je. Btw bile aku tengok , aku pun teringin nak naik pelamin tapi macam lame je lagikan.hehe. Maklumlahh dalam family mane ade yg kawin awl, paling awal pun umur 27. Lebam la aku na tunggu umur cam gini -,-.haha. Nampak tak gatal sgt daa. haha. Tapi ade kebaikannya juge sebab kawin bukan perkare yg mudah untuk sepasang suami isteri. byk perkare yg perlu belajar untuk melengkapi pasangan antare satu sama lain kan ^_^. Lagi pun abah macam susah je nak lepaskan aku sebab aku tunggal perempuan memang tak lahh kan. Abah pernah cakap zaman sekarang nak jumpe lelaki yg baik n yg bule jage kite susah. abah pun tak kesah lau aku kawin ke tak janji aku ade depan mate dy dah buat die tenang n cukup bahagie :). Thanx abah. adik sayang abah <3. Tapi adik pun nak juge abah bahagie bile tengok adik naik pelamin n ade kenduri kat rumah kan abah :). Nampak tak fikiran abah aku.hehe. Aku nak amik lesen kerete pun merayu-rayu, nih kan pule bab  kawain. ermm memang abah kene pertimbangkan lah yer ^_^. Pape pun aku doa kan perkahwinan kawan-kawan aku sampai ke akhir hayat ^_*. Amin.....



nota mata : Semoga Allah swt mengetahui apa yg dihajati dan diingini untuk kite ^^,

No comments:

Post a Comment