Stress..

Ya Allah, aku tak kuat nak hadapi dugaan mu sebenanye,tapi aku yakin kau berikan aku dugaan kerana aku mampu dan kuat untuk tempuh semua dugaan kau ya Allah :(. hari ni aku teramat sedih,sekian lame aku tidak menitikkan airmate ya Allah. hanya kau saje yg tahu isi hati aku dan ape yg aku lalui dlm hidup aku ya allah :(. aku tak berniat pun nak mengamuk kat hamba mu ya Allah,tapi haty aku dah lame memendam rase sakit haty yg teramat dalam :(. selama nih aku menahan dgn aku bersujud kepadamu dan aku memberikan seribu senyuman untuk org yg berade disekeliling aku ya Allah. aku nak mereka tahu aku pun boleh tersenyum disaat haty aku dilukai. tapi saat ini aku tak mampu lagi ya Allah :(.

 aku cume meminta kepada kau kembalikan liyana zulkifli yg dulu. yg dulu kuat dikala haty aku disakiti,dihina ya Allah. aku tak sanggup untuk hadapi lagi. sumpah demi Allah aku tak sanggup lagi :(.sekarang memang aku bahagie kerana kau telah temukan aku dgn insan yg jaoh lebih baik dari die. tapi ya allah aku mengamuk bukan sebbab aku cemburu tapi haty aku dipermainkan oleh due insan ni ya Allah :(. mengape mereke nih!lau dari dulu die cakap yg aku bukan untuk die kan lebih senang tapi lepas die lepas kan aku die pergi at hambamu ni balik ya Allah :(. aku percaye dgn takdir kau,mungkin die bukan yg terbaik dalam hidup aku. tapi mereke berdue sgt kejam ! aku tak pernah jumpe manusie begitu kejam begini!mengalahkan israel!haha.hmm. ya Allah kau maha adil, kau tunjukkan lah kepada mereka ape yg telah mereka lakukan kepada aku ya Allah.

 saat ni airmate saje yg jd peneman dikala aku mengingati perbuatan lelaki ini kepada ku ya Allah. aku hamba yg lemah aku pun manusie juga, aku mintak maaf sebab aku takkan pernah maafkan korang seumur hidup aku setelah ape yg korang dah sakitkan hati aku. Allah je tahu ape aku rase, dah tibe mase nanty korang akan rase ape yg aku rase dan lalui sendiri tanpa org lain tahu sakit nye bahagian dalam aku,jiwe aku. aku tak percaye hukum karma tapi aku percaya kan hukum ALLAH SWT. walaupun aku dah bahagie tapi haty aku masih lagi terase sakitnye yg takkan pernah padam. sampai mati aku ingat perbuatan korang. takde makne aku nak bergaduh sebab laki tapi haty aku ! kau dan kau tak pernah tahu sebab..

 sebab kau dan kau dah berase cukup perfect untuk membangge kan org dgn diri korang. kau perempuan tak payah lah nak tunjuk baik sgt. tak payah nak tunjuk perfect sgt. cermin diri kau baru kau bg nasihat kat aku. kau pun harap je....tapi hati kau lg busuk. takpe lau kau taknak ngaku yela,taknak jatuhkan maruah kau ye tapi kau dah jatuhkan pun maruah sebagai seorg perempuan sesame perempuan. lau kau tahu hati perempuan kau takkan kejam dan kau lelaki takkan mengedik melayan. kau dan kau due kali lime je ! aku pun tak kate aku baik,aku pun ade kekurangan nye at least org sekeliling aku tahu aku mcm mne bukan aku TALAM DUA MUKA! aku memang baran!sume org tahu aku baran lau aku mengamuk mcm mne atleast dwg terime aku. tak payah nak jadi diri org lain. be yourself la ! takpe la hari nih aku kat bawah menangis,kecewe nanty bile kau dan kau at bawah baru kau tahu kedudukan di bawah itu :) now peace ^___^. smile yana. kuat okay :) . kawan-kawan ade,family kau pun ade dan die pun ade untuk membahagiekan kau yana :D



mama...adik sebenarnye taknak balik penang :(.mama pun tahu kan pasal laki nih :(. disebabkan adik syg mama, adik balik ma,adik ikhlaskan haty sebab mama nak yg terbaik dlm hidup adik.tapi adik tak kuat ma. adik benci tengik muke dorang.meluat sgt :(. tapi mama selalu bg sokongan untuk bangun semula jagn disebabkan lelaki kite jatuh.adik bangun nih ma dgn semngat yg baru tuk sem 6 nih. adik cume berdoa Allah kuatkan haty adik tuk lalui ape lg dugaan yg akan dtg di penang nanty ma :(.


nota mata : Lau kau singgah, bace lah entry nih yer ^__^.Sila terase. hakhak

No comments:

Post a Comment