Kenduri Kawin cikgu Pn. hajah Rohaiza..

Jom singgah bace entry aku lagi ^_^.hee. semlam sabtu hari yg paling indah dlm hidup kiteorang kelas ppn dan hari terindah buat cikgu tersyg juge. cikgu kami nih dala membujang. kami pun tertunggu -tunggu bile dy nak kawin. then akhirnya die bertemu juge jodoh. uh semangat kami nak pergi sebab die cikgu akaun kesayangan kami dalam kelas die jarang gelak, buat lawak. tapi kiteorg ta takot pun dgn die. hee. nakal kan kami. walaupun dy=ie garang n tegas. tapi sudut hati die, kami tahu die syg kan kami. semalam jumpe die egat lagi name kami, haa jgn main-main die sebut sorang-sorang. haha. lawak cikgu. time nih seri pengantin dy naik kot, lawa giler cikgu kami nih. bahagie kami tgok dy tapi syg t ak sempat nak snap pic dgn cikgu. cikgu tgh makan. hmm. pape pun sy doa cikgu sampai ke jannah ye ^_^. we love you cikgu <3. lepas da hbis ke kenduri cikgu, ape lagi kami g melaram pulak ke seremban parade, nak karok.haha. kawan-kawan aku nih biase laa dah tade kejeka. aku pun follow jela. tapi aku ta nyanyi sgt. 2 lahu je aku nyanyi. aku kalo bole aku nak kurang kan wayang,karok bnde-bnde nih bagai lah. In shaa Allah ^^,. sudah sudah penat aku nak cerite nih :p. nah tgok lah pic pic kami yer ^_^. 

Harap-harap terhibur ^_^


kami sekeluarga ^_^. mimie, ecah serta cumi dgn nak mereke. kami je single lg :P.heeee



kompang lukut :P hakhak

nota mata : Teringin nak naik pelamin dgn awak ^_^. Harap ade peluang bersame awak. Amin......

No comments:

Post a Comment