Sedih

Erm tak tahu nak cakap macam mane tapi haty nih dari semalam sedih tak tentu pasal, fikiran bercelaru ntah ape yg dipikirkan :(. aku serabot sgt. aku bz kan diri tuk lupe sume masalh tapi bile aku sunyi ia dtg balik. penat la lau cam ghini. satu je aku minx aku sayangkan die sgt2 :( aku nak yg terbaik untuk die n hidup die. sedih jugak la haty bile die mesej then cakap balik penang terus kemas2 baju terus pindah kampung.aku tak tahu kenape dunie aku mcm gelap je. hmm. mcam2 aku pk. mlam tadi aku ta bole tido sebab pk die. aku rindu die sgt2 :( nak jumpe tapi jao nak jumpe tapi macam lame je lg nak jumpe b. hmm

lagi aku sedih bile die cakap die taknak belajar da. die risau pasal kewangan risau pasal ibu. ye aku tahu sume tu. tapi syg, awak kene pk juge masa depan awk. ibu pun nak yang terbaik dalam hidup awak. sy nak awak berjaya tak kate pon lau keje tak bole berjaye. bole syg tapi sy nak awk amik degree. sebab awak egat tak sy nak kawen gn seorang engineer. sy nak engineer tu adalah awak. jadi sy nak awk berushe bg dapat !.andai satu mase nnty jika ditakdirkan awak bukan untuk sy, atleast sy hepy bile awk dah berjaye. arwah ayah pun sme. sayu hati sy bile dgr sume nih awk tahu :(. sy terlalu sayangkan awak. ye kadg2 tu sy tak ugkap sebb sy takot, takot bile sy hilang awk. sy taknak awk berubah. sy pon takot lau sy berubah. sume tu mimpi ngeri awk tahuu.

sy tak mampu nak buat ape2. cume yg sy mampu doa supaya awk dapt yg terbaik dlm hidup awk n dapat ape yg awk nak. amin... itu doa sy untuk awk sayang............


nota mata : kerana rindu itu aku terseksa.. kerana kasih ini aku disini.. kerana sayang itu aku terluka.. kerana cinta ini aku terus setia

No comments:

Post a Comment