Hati terusik

 Semenjak due menjak nih hati aku cepat tacing, terase :'(. aku tak tahu lah kenape, but should i know if aku dah sayang kan someone my tear's always nak kua je dr mate nih. Ya Allah, berikan lah aku kekuatan. Aku taknak bende yg same berlaku lg dalam hidup aku. seyes aku penat, penat dan sgt penat. sampai bile airmate nih nak kua je. sampai aku mati ker??

Dalam percintaan tak sume nye indah right ? ade kadang2 tu kite ketawa, ade kadang tu kite menangis, ade kadang2 tu kite terluke. kan kan. tapi itulah dunie percintaan adam & hawa. bile hati tu dah syg ape yg pahit terpakse kite telan sebab ape?? sebab kite syg die, kite tknak hilang. kalo bole kite nak hidup gn die sampai ke Jannah kan :). tapi tuh sume rahsie Allah swt. walau mcm mane kite syg someone tu lau Allah swt tulis die bukan utk kite, ia tetap takkan kite miliki.

"Awak nak tahu something tak, lepas sy kecewe sy bertemu dgn awak atas takdir Allah swt. dan bermulanya dr kawan sehingga kini awakmenjadi  teristimewa dalam haty sy. sy cukup beruntung dpt mengenali awak. tapi sejak akhir2 nih sy sedih tak tahu kenape, nak luah pon sy tak rety. cume sy mampu mengalirkan airmate dan berdoa supaya sy dijodohkan dgn awak dan dapat hidup bahagia dgn awak. dulu awak pernah ckp, awak nak org yg faham keadaan awak n perasaan awak. ye sy fhm sume tu. sy cukup fhm. tapi mungkin sumenye dah bebeza kan keadaan pon da lain. awak cam takde masa gn sy tmbh lg isnin nih awak dah keje lg awak bz kan. sy cume nak cakap awak jgn nak samekan sy dgn ex awak dulu. ye mungkin dulu awak pernah kecewe sebab die. tapi pliss jgn  sebab die awak berubah. sy pon teringin juge nak awak syg sy cm awak syg ex awak dulu tapi sy rase impossible kan. sebab die first love awak :"(. okay takpe la. sy terime sume tu. sy ta reti nak cakap cmne tapi sy bahagie bile ade dgn awak, biarlah hati sy sedih. Allah swt dah atur segala2nya. pape pun sy redha :)" 



nota mata : Jangan simpan kata-kata cinta pada otang yang tersayang sehingga dia meniggal dunia, lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya. sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.




No comments:

Post a Comment