Result oh Result

Hai awak awak sume. hee. hari nih dah 1june pon kan.hehe. baru nak update sal result.hehe. maklumlah busykan jdi babysitter akhir2 nih. btw cume nak kongsi alhamdulillah result aku lulus cemerlang. *tayah la tahu berapa itu sume dtg dr Allah swt dan rahsie Allah swt :). time nih risau jugak nak bukak,yela mane taknye. bederau darah nak tengok result last sem nih tambah2 g sal OM. grr aku paling risau lau carry. tapi alhmadulillah tak.aku bersyukur sgt, Allah swt makbulkan doa aku. sok aku dapat lah konvokan..hehe.

Thanx to my mon n abh yg salo bg sokongan n dgr ape adik na ngadu. egat lagi first jawab paper OM, adik nges2 tepon ma kan, risau carry paper nih. tapi berkat doa ma, alhamdulillah lulus ma paper nih. PNM n HPNM adik meningkat.wooot woott..hehe. pape pon adik bersyukur sgt ma..n the most important adik janji lau dapat sambung ijazah adik akan tunaikan lgi permintaan ma gn abah. belajar rajin2 dan terus capai impian adik n itulah hadiah dr adik untuk ma gan abh. 


OH YEAHH I'M FRESH GRADUATE FROM POLITEKNIK SEBERANG PERAI IN DIPLOMA BUSINESS STADY


nota mata : Gantungkan azam dan semngatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutira di lautan.

No comments:

Post a Comment